ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTE HASTANESİ KALİTE DENETİMİNDE YENİ BİR BAŞARI

438

Liderlik, Müşteri Odaklılık, Çalışanların Katılımı, Proses Yaklaşımı, Kanıta dayalı  karar verme  gibi temel prensipler tüm kuruluşların süreçlerini iyileştirmesine, karlılığı arttırmasına, hasta memnuniyetini arttırmasına sebep olacak adımlardır. Bu itibarla Hastanemiz, Kalite Yönetim prensiplerinin özünü anlayıp, sunduğu kaliteli sağlık hizmetleri ile bahsettiğimiz faydaları kazanmaktadır.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversite Hastanesi, bize katma değer sağlayan, süreçlerimizi analiz edip tarafsız bir şekilde gerçekleştirilen denetimleri başarıyla geçirmiştir. Denetimler sonucunda, günümüzde kurumsallaşmada büyük öneme sahip, rekabetçi ortam koşullarında, sürekli yenilenerek bir adım öne geçmeyi hedefleyerek KAB/ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ BELGESİNİ,

Müşterilerini memnun etmeyi onlara beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi hedefleyen hizmetlerimiz ile WQR/ISO 10002: MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ BELGESİNİ,

Ve ISO/IEC 17025 ve ISO 9001’i temel alarak, tıbbi laboratuvarlarda güvenliği, hastaların ve tedaviden doğrudan sorumlu olan klinik personelin ihtiyaç duyduğu doğruluk ve kalitenin sağlanması amacıyla yapılan çalışmalar sonucunda aynı denetimde WQR/ISO 15189:2012 TIBBİ LABORATUVARLAR-KALİTE VE YETERLİLİK İÇİN GEREKLİLİKLER BELGESİNİ almaya hak kazanmıştır.

Süreçte emeği geçen başta yöneticilerimiz, sürece katılan tüm çalışanlarımız ve sürecin merkezinde yer alan Kalite Direktörü Prof.Dr.Özlem YAYINTAŞ, Kalite Yönetim Birimi Emel CURLU ve Melike YAZICI’ya teşekkür ederiz.